ZtorZillen

2011-11-16
19:42:40

Sömnbrist
Eller egentligen är det inte sömnbrist. Jag sover, men sover inte..om ni förstår? Jag sover, men är otroligt trött när jag vaknar. När jag sover tänker jag på klienter. Jag är påväg in i väggen, eller så är jag redan där. Jag har själv svårt att avgöra. Jag vet att jag är trött. Lättretlig och känslig. Svårt till skratt. Det är inte jag. Jag känner inte igen mig. Jag fortsätter att träna, för det gör att jag håller mig någotsånär flytande..men jag vet inte hur länge jag orkar. Tre dagar i rad har jag nu varit nära att hetsäta. Gå till affären och bara köpa mat, godis, allt..allt.

Orkeslös och har ingen motivation. Ser inget ljus i tunneln och känner mig stressad. Jag måste varva ner, men vet inte hur. Att skriva av mig hjälper mig, men jag behöver något mer. Vet inte vad. Jag vet att jag vill ha mat. Jag vill hetsäta, då mår jag bättre. Men jag är så nära nu..om en vecka ska jag till dietisten. Det är kortsiktig lösning att hetsäta, det skapar också bara mer problem...

Jag måste hitta en väg ut ur detta, NU. Jag behöver hjälp.

Kommentar:

Vad bra att du upptäckt det för då kan du göra nåt åt det! LIka bra att skaffa hjälp på en gång, annars kan vägen tillbaka vara väldigt lång...Nu!

2011-11-17 @ 05:34:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: