ZtorZillen

2011-11-02
22:00:09

Sluta skämmas!
Dags att sluta skämmas! Visa upp dina kurvor!!!
Vem har sagt att man måste gå runt i ett tält bara för att man har kurvor och lite volanger?!
Sluta genast upp å göm dig. Ut och visa Sverige hur en supersexig och äkta kvinna ser ut! Womenpower!



Nu är det så här att jag även tycker att vi tjockisar inte ska gå runt och skämmas...så som jag har gjort sedan typ 4ever. Så därför vill jag naturligtvis visa upp den inspiration jag får från exempelvis plus size-tjejer som är vackra å som det lyser om, trots att det inte har size 0. Jag tror aldrig att jag kommer bli smal. Jag tror inte att jag har en sådan kropp. Däremot strävar jag efter att i alla fall gå ner ca 20 kilo. Då är jag fortfarande överviktig..enligt BMI har jag då ca 30 kilos övervikt. MEN det skiter jag i! Jag vill vara frisk. Ha möjligheten att bli mamma. Må bra på insidan och utsidan! Jag vill också vara snygg samtidigt som jag strävar efter detta. Någonstans...på vägen mot viktminskning så glömmer många bort att tycka om sig själva och att allt inte sitter i kilona utan även i inställning till sin kropp och sitt liv..till hälsa...

Så därför delar jag idag med mig av lite snygga plus size bilder...




Kommentarer:
#1: emsut.



Jag har inte som mål att bli smal. Jag har samma mål som du. Att må bra i första hand!



We can do it! Och nu ska jag klä mig i något som visar mina kurvor. För dom är rätt heta faktiskt :D

2011-11-03 @ 06:39:27

När jag var större än jag är idag, beundrade jag alla tjejer som var större som klädde sig fint och var så fina. Men jag själv tyckte inte att jag skulle se ut så...det gick inte. Jag skulle inte bli lika fin. Visst är det konstigt? Samma sak nu. Jag blir aldrig lika fin i nåt som andra tjejer bär som också är min nuvarande storlek. Man är konstig!

2011-11-03 @ 07:22:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: