ZtorZillen

2011-11-23
23:23:41

Samson tvättar

Ibland blir jag så trött på all denna seriositet i min blogg.

Rent allmänt också, i livet. Känner många gånger att vi -jag också- är för seriösa, bara för att vi har nått en viss ålder. Biologiskt. Nu är du vuxen, nu ska du vara seriös. Vad är seriös?

Att samla vuxenpoäng?

Måste dela med mig lite av vardagen som puliägare.

Samson, min älskade Samson, går in för detta med att samla vuxenpoäng.

Så här ser han ut när husse nyss har fyllt på tvättmaskinen.

Det gäller nämligen att se till att husse gör rätt. Man vill ju inte att några strumpor ska "försvinna" eller så...

Alla strumpor ska tvättas, så att de blir mysiga nog att bitas på och gosas med.

 

Samson hälsar så gott!

 


Kommentarer:
#1: sugarcoma

Sv: Tack! Är faktiskt jättestolt över att jag la och röka och inte rört nikotin sen dess hihi :)

2011-11-24 @ 14:54:27
#2: FETTOKRIG

Appen heter Shape up Club calorie counter :)

2011-11-24 @ 21:01:29
#3: Anna

Hur söt som helst! :)

2011-11-24 @ 21:04:12

Min mamma brukar säga jag blir lite barnsligare för varje år som går. Har bestämt mig att ta det som en komplimang.



Fin han är, Samson.

2011-11-25 @ 22:12:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: