ZtorZillen

2011-11-23
22:57:51

Jag älskar...
...att göra...följande:

  1. Pyssla med mina orkidéer
  2. Fixa med naglar (mina eller andras)
  3. Sticka
  4. Virka
  5. Äta (tyvärr)
  6. Spela kort
  7. Skriva listor
  8. Lära mig nya saker
  9. Diskutera flyktingpolitik
  10. Läsa
  11. Samtala med intressanta(och ointressanta) människor
  12. Diskutera
  13. Skriva
  14. Planera
  15. Älska
  16. Mysa med djur (mest med Samson)
  17. Överraska nära och kära

 

Som sagt, jag önskar att jag kunde skriva mera på den listan. Men det är helt enkelt något jag ska utforska. Idag har jag beställt en tid på den lokala nagelshoppen. Jag ska förstärka mina naglar nästa vecka. Något som jag tänker blir en belöning till mig för att jag lyckats undvika att hetsäta på 5 månader! Grattis till mig. Det har varit nära ett par gånger nu, men har som sagtlyckats att undvika detta. Detta ska firas! Jag har också beställt två orkidéer från Orkidéhuset (klicka på bilden). Nu ska jag försöka fortsätta i denna positiva anda och bara bli bättre och bättre. Friskare och friskare.

 


Kommentarer:
#1: emsut.

Heja dig :)

2011-11-24 @ 08:54:22

jag behöver också lära mig att inte hetsäta! :P



jag är ju opad, men sen försöker jag ta bort kolhydrater så mycket som möjligt i min kost :)

2011-11-24 @ 09:08:04
#3: Pärlan

Satan vad lika vi är! Jag kan bocka av minst hälften av den listan och jag själv skulle kunnat skriva den :) Haha, det var lite kul ^^

2011-12-05 @ 07:35:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: