ZtorZillen

2011-07-02
14:23:38

Ny inspiration...!



Det gula laget! Wuhu! Va kul...älskar att se före- och efterbilder. Tycker det är så fantastiskt att se att det faktiskt är möjligt. Det är en möjlig resa. Det är inte omöjligt. Om ett år kan det där vara jag. Jag kan också lyckas. Jag kommer också att lyckas. Hejja mig. Hejja alla oss som försöker. Alla oss som vill ner i vikt. Vi som tänker att nu jäklar. Vi som behöver mer inspiration för att lyckas på vägen. All heder åt oss! Nu jäklar. Nu tar vi dom. Bort med kilona. Fram med nya vackra former. Nya muskler. Ny styrka. Hejja oss! Nu jäklar!!!!





Kommentar:
#1: katta

Välkommen tillbaka vackraste zillen!! JAg har saknat dig också förstår du!! Vet du vad, vi kollar aldrig tillbaka, icke!!! Det är idag som räknas. Från och med nu! Ingenting som har varit! Så är det, det är inget vi kan påverka vi kan däremot påverka idag och i morgon!! JAg tror starkt på dig!! Vi gör detta tillsammans!! kram <3

2011-07-03 @ 16:36:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: