ZtorZillen

2011-07-21
20:57:15

Harry Potter
Ibland händer det! Det som jag börjat tro är omöjligt. Min sambo överraskar. Igår sa jag bara i förbifarten att jag skulle vilja se den nya Harry Potter, det var så länge sedan vi va på bio. När vi bodde i södra Sverige va vi i alla fall på bio runt 3-4 gånger/år. Nu var det väldigt länge sedan... I alla fall..pga mensen, så slutade jag tidigare idag. Flexade ut vid 15-tiden. Hade helt enkelt för ont att fokusera. När jag har cirka 2 mil kvar hem ringer jag sambon och säger att jag är på väg. Ska vi på bio? Frågar han. Så iväg på stan. Köpte en underbar macka till kvällsmat. GI-bröd med hela korn i. Kyckling, fetaost och mangogegga (vet inte riktigt vad det var).

Bion va jättebra. Två timmar i salongen, som var blandad med glädje och rädsla och lite romantik. Så som det ska vara med andra ord. Sambon gav filmen 4 av 5. Själv tyckte jag att det var mycket god underhållning, så 5 av 5!

Btw: Tack för alla underbara kommentarer! Ni får mig såååå pepp!!!

Kommentarer:

Svar: Japp, helt pa riktigt! De bara satt där och glodde liksom, hundratals faglar...!

2011-07-21 @ 22:21:13
#2: Beckis

Svar: Vanligtvis är det sambon som gör det mesta med hundarna. Dolph, den som var rädd för bollen, har vissa problem med att gå i koppel och jag orkar inte gå själv med honom. Förhoppningsvis så kan vi träna bort det. Nu verkar det som att han har något problem med huden och det skulle kunna förklara hans vansinniga överaktivitet. Det hela ska utredas, så vi får se om eventuell behandling kan göra honom lugnare och mer fokuserad. Jag skulle också bli tokig om hela kroppen kliade hela tiden. Den andra, Laban, går jag med själv då och då på morgonen. Han går fint i koppel och kan till och med gå lös utan problem.

2011-07-21 @ 22:31:05
#3: Anna

Hej hej

Naglarna kostade endast 360 kr att fixa. Billigt för mig som hemma i min stad kostar det dubbla. :)

Kram

2011-07-21 @ 23:20:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: