ZtorZillen

2011-07-19
21:01:10

Botaniska i götet
Angående min minisemester, så var jag även på Botaniska i Götet också. Helt klart värt ett besök eller två. Känner just nu att jag "tappar" tråden lite ibland när jag bloggar. Så jag tar tacksamt emot idéer om vad jag ska skriva om.

Har jag sagt att jag och sambon ska flytta? I augusti ska flyttlasset (det sista) avgå, är det tänkt. Ännu har vi inte hittat någon lägenhet. Vi har inte speciellt höga krav, mer än att det ska vara billigt å bra ;) Hehe. I och med flytten så försvinner också mitt största argument till att jag inte tränar. "orken". "pendlingen". "tidsbristen". osv osv.

I och med att vi flyttar så kommer jag att vinna cirka 15 timmar varje vecka.

15 timmar som jag tänker spendera på träning, matlagning och lek med hundvalp.

Just det. Jag och sambon ska återigen börja laga mat efter recept, inte bara våra klassiska rätter som går runt-runt. Nej, nu ska vi börja testa nya saker också. Så tips om nya maträtter, tas tacksamt emot. Det jag är mest sugen på att göra och som var en mindre evighet sedan sist är KÅLPUDDING och LASSAGNE.

Mums, va gott!!!

Ni ska få bilder också...lovar..funderar på att skaffa mig en liten maskot som kan vara med på alla bilder, så att ni känner igen mig. Har dock ingen smart idé om vad det skulle vara för någon..hm..får fundera vidare.

 

 


Kommentarer:
#1: Joline

Åh!! Är det där er nya lilla skatt?



Tack för din kommentar! Det värmer, jätteroligt att det rör sig för dig också på vågen! Nu är vi på G eller hur!!!

2011-07-19 @ 21:37:42
#2: Anna

Åh, sötnos!! :)



Fortsätt skriva om precis allting! Jag tycker det är kul att läsa, oavsett om det är viktrelaterat eller inte! :)

2011-07-20 @ 07:27:50
#3: Beckis

Gud, vilken söt valp! Vad är det för ras?

2011-07-20 @ 09:08:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: