ZtorZillen

2011-12-18
11:12:11

Svärmor på besök
Svärmor är på besök, varför det inte hinns med att blogga så mycket som jag kanske skulle vilja...
Men jag ska försöka i alla fall. Svärmor är på besök fram till jul, sedan åker vi tillsammans ner till min familj och firar jul där, sedan har jag semester och då åker vi vidare till Götet och träffar sambons familj. Naturligtvis har vi också med våran älskade puligan, även känd som Samson. Så ser planerna ut. Någonstans i allt detta, så försöker jag fortfarande räkna kalorier, äta LCHF, träna, jobba...ambitionen är att hinna klippa mig innan jul också, men det vet man aldrig om det lyckas..har funderingar på att färga håret också så här i juletid...förslag på någon frisyr? ;)


Kommentarer:
#1: emsut.



Själv jobbar jag 24-25. Och sen åker jag till min familj i Borås 26-27. Sen är det jobba igen.. :/

2011-12-18 @ 12:51:38
#2: emsut.



På nyår blir det bara jag och mannen. Inga vänner i närheten.. :)

2011-12-18 @ 12:54:15

Ja du jag och tävlingar, kan man undra.. Knorrklubben har jag varit med i många år, de har varje år en julkalender man kan tävla i :) Sen är det lite olika bloggar som tipsar om tävlingar/ give aways/ rabatter mm.



Satt ihop ett inlägg här på ämnet; http://helenholmberg.se/2011/11/testpilot-2/



Angående LCHF så är jag också lite orolig över att få i mig så mycket fett, ska se om jag har energi att sätta ihop en veckomeny att börja på. Vad har du för alternativ till mat att fresta med? Det jag tror kommer bli svårast är just vad har man till kött etc vid middagar? Men man måste ju prova, känns som all lätt viktnergång är över för mig ;-) Surt men nu är det dags att lägga in en ny växel, vore trevligt ha någon storlek mindre nästa jul :D

2011-12-18 @ 13:05:58

Vad härligt med besök! Jag förstår att det blir mycket att stå i :)

2011-12-18 @ 14:55:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: