ZtorZillen

2011-12-12
20:21:00

Kvällsmat a la Zillen
Har jag sagt att jag ger LCHF ett nytt försök?



Jag vet inte...detta fotograferande med mobilen, jag vet inte om jag är så duktig på det..måste träna! I alla fall...så serverades det i kväll i casa de Zillen, ett stycke kassler/skinkomelett a la LCHF. Lite kvarg, lite ägg, lite grädde, lite kassler! Massor av örtkryddor. (dålig bild) men det var mycket gott! Min mamma, har för övrigt, inte hört av sig angående min blogg sedan jag började med dessa matinlägg...jag undrar just om hon sitter där hemma och testar alla recept jag skriver ner? ;)

Älskar dig MammaZillen!

Kommentarer:
#1: Susanne

Jag testade LCHF, men tappade orken och minnet, så jag la av. Lycka till och hoppas att det funkar för dig.

Kram

2011-12-12 @ 22:10:08
#2: emsut.



Jag har en likadan spis som du. :D

2011-12-13 @ 08:59:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: