ZtorZillen

2011-12-13
21:01:43

Gabi Fresh

 

Tro det eller ej, men ibland behöver jag en ”jag-är-härligt-rund-och-go”-boost!

 

Jag fajtas mest varje dag med en känsla av att inte räcka till…detta i många avseenden men framförallt så har jag mycket känslor kring min vikt. Att inte duga, att vara äcklig och ful. Detta är visserligen något jag, rent intellektuellt, vet inte stämmer. Men efter att ha hört dessa ord, dessa hemska meningar om mig själv i flera års tid…varje dag…så har jag mer eller mindre börjat tro på dem. När jag slutade gymnasiet (6 år sedan) så bestämde jag mig att nu får det vara nog med att tycka synd om sig själv. Nu är det min tur! Jag ska inte ”vänta” på att bli smal, bli lycklig. Att vara smal är inte samma sak som att vara lycklig. Att vara lycklig, tror jag handlar om ett förhållningssätt. Jag måste själv välja att se mig själv på ett nytt sätt…det är något som jag aktivt jobbar med nu, sedan cirka 6 år tillbaka…men det går ju sisådär. Det tar tid…

I alla fall. För att påminna mig om att människor kan vara vackra oavsett storlek, så är jag en återkommande besökare på Plusmodelmag.com

 

Där hittar jag massor av pepp! Bland annat så har jag i dagarna sett Gabi Fresh, som dessutom är med på framsidan av Plus Model Magazine. Såå snygg! Så dagen till ära så får ni en massa pepp-bilder som påminner oss alla att bara för att man är av större modell så kan man vara riktigt het i alla fall! Love IT!!!


Kommentar:
#1: katta

Du är fantaastisk som du är gumman! <3 <3 <3

2011-12-14 @ 21:45:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: