ZtorZillen

2011-12-20
10:40:46

Fortsättning följer
-angående sjukvården.

Nu har jag blivit kallad till medicin. De ska fortsätta att utreda hur det kommer sig att min vikt inte rör på sig så som jag önskar...(senaste tiden har den ju rört på sig, likt önskvärt neråt). men ändå.

Nu ska jag "samla urin". Ja, du läste rätt! I 24 timmar, ska jag slaviskt samla urin. Jag trodde att det var ett skämt när jag läste brevet från labbet. Jaha. Det är så i alla fall. Nu ska det samlas. I ett dygn. Samla Urin. Urin. I ett dygn. Jag är nog fortfarande lite chockad. Hm. Jaja, det är skönt att bli tagen på allvar. Kanske blir det någon rätsida på detta till slut. Nu ska övervikten bort. Jag är taggad och pepp. Och chockad. Lite. En aningen. Urin! Jistanes!


Kommentarer:

Har du testat att väga maten etc? Jag var överviktig, men åt ganska bra mat. Dock åt jag för mycket och för stora portioner!

2011-12-20 @ 11:46:25

Sv:Jo, jag väger maten och räknar kalorier!

2011-12-20 @ 12:43:09

Hmmm.skumt! Bra att du kollar upp det! :) Jag hoppas det ar nat latt att losa!

2011-12-20 @ 17:48:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: