ZtorZillen

2011-12-08
17:40:57

Diagnos: frisk
Jag var ju hos farbror doktorn igår. Och fick då diagnosen: frisk. Eller inte riktigt så. Han började prata om olika metabolasyndrom...men i alla fall. De goda (de helt jävla fantastiska nyheterna) är ju i alla fall att det inte finns några medicinska tecken på att jag inte skulle kunna få barn. Så de andra läkarna som har påstått det: bite me! Typ. ;) Det är mycket goda nyheter vill jag lova. Det betyder ju att det finns alla chanser i världen att jag kan få biologiska barn någon gång i framtiden!

Den nya läkaren förbluffades dock över min viktresa och det är fortfarande ett mysterium att jag inte går ner i vikt, när jag borde..så att säga.Alla prover var dock mycket bra, enligt hans utlåtande. Han skulle därför kolla upp om det var gyn eller medicin som skulle ta hand om mig i fortsättningen..för fortsatt utredning. Han verkade dock vara inne på linjen att det "kanske bara är att acceptera att du är stor". Hm!!!


Kommentar:

Vad skönt ändå!! :) Grattis!

2011-12-09 @ 05:36:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: