ZtorZillen

2011-12-12
22:31:13

Barfota-joggning

Jag har en hemlighet.

Jag fullkomligt älskar att vara barfota. Jämt.

Oavsett väder och vind. Väldigt ofta har jag inga strumpor...nästan aldrig.

Möjligtvis när det är kallare än -25...möjligtvis.

Idag har jag tränat intervallträning.

Jogg, gå, jogg, gå...jogg igen..och sedan gå...

Allt barfota.

Livet är bra ibland!

Så stolt över mig själv och att jag lyckats jogga så mycket på en och samma gång..

Detta utan att knäna pajjade också!

YEEEEY!


Kommentarer:

Själv är jag inte så förtjust i barfota någonsin :) hahaha

2011-12-13 @ 05:29:24
#2: Pärlan

Har du tränat jogg utomhus BARFOTA?? Hahha, jag är så grymt frusen av mig, så jag skulle aldrig klara det. :P Skulle jag gå promenad ute så skulle jag till och med helst vilja ha termobrallor på mig! Och då bor jag i Sthlm och här är det inte så kallt än ;) haha.

2011-12-13 @ 07:13:48
#3: emsut,



Själv älskar jag raggsockar.. :)



Bra jobbat med joggingen!

2011-12-13 @ 09:12:02
#4: ealina

Jag med!

Har du testat såna där vibram fivefingers? De är helt underbara om man vill vara lite "barfota" ute utan att behöva oroa sig för glasbitar och annat ont :)

2011-12-15 @ 11:19:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: