ZtorZillen

2011-08-31
13:55:48

Squats-appen: utvärdering
Så nu har jag hållt på med denna squats-app i ett par dagar. Skönt med en slags smygstart när det gäller träningen. Och samtidigt känner jag mig pepp nog att börja fortsätta med ytterligare träning och även att denna gång testa lite nya saker! Så är det!

Hur fungerade appen?
Jodå, jag tycker att den var bra. Det bästa är helt klart utvärderingen som man får göra efter varje "pass". Var passet: för hårt, lagom eller för mesigt? Sedan anpassas nästa dags träning till vad man svarade på frågan från föregående pass. Helt ok med andra ord!


Kommentar:
#1: Mona

Hej och tack för titten, jag och några till Dukanare har utmanat varann att vi ska klara av att göra 100 armhävningar efter att ha tränat i minst 6 veckor. Vi kör enligt denna sida: http://www.100armhavningar.se/

2011-08-31 @ 19:52:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: