ZtorZillen

2011-08-09
20:51:55

Kristin -före och efter

En annan inspirerande tjej på Biggest Loser är Kristin.

Så imponerande resa hon gjorde!

Så häftigt.

Även om jag har vart lite dålig på att uppdatera gällande vikten, så är jag fortfarande fokuserad på mitt mål.

Just nu är det dock mycket att hinna med på jobbet innan semestern.

Och så har jag och sambon tittat på lägenhet, vi ska flytta på fredag. Har dock inte skrivit på papprena, men det ska vi också göra på fredag. Ser mycket fram emot att flytta, eller när det är klart! Då slipper jag pendlandet och "vinner" ca 15 timmar i veckan! Då ska jag minsann återigen ta upp motionen!

OCH stegtävling/utmaning!

Hur låter det?

 

På återseende!


Kommentar:

Vad skönt att flytta så nära jobbet!! Det är verkligen guld värt!

2011-08-10 @ 07:10:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: