ZtorZillen

2011-08-21
13:58:16

Hemma hos päronen
Just det, det var ett tag sedan jag bloggade. Med god anledning. Har ännu inte lärt mig hur man mobilbloggar...verkar för komplicerat för lilla mig.

I alla fall, vad har hänt sedan sist? Jo, jag sambo och vovve har åkt till de södra delarna av Sverige och befinner oss just nu hemma hos mina föräldrar. Mycket trevligt. Har saknat dem mycket och det känns skönt att bara vara i deras närhet.
Sedan vi kom hit så har jag, pappa, sambo och vovve (igår) plockat svamp (massor av kantareller). Vi har också tittat på film, Irene Huss. Kan verkligen rekommendera för dem som inte sett!

Idag skulle vi plocka svamp igen, jag å pappa, men eftersom vi fick besök av en LUGN vovve och dennes familj så beslutade vi oss för att stanna hemma ett tag. Sedan ska vi ut i skogen är det tänkt, men jag vet inte. Pappa har beslutat att klippa gräset först.


 

I övrigt så är det bra. Lite smått träningsverk i låren efter squats-appen.

På återseende!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: