ZtorZillen

2014-07-06
22:39:05

Inspirations TV
 
 
 
Har hittat lite olika inspirationsprogram på Youtube, bland annat detta: Secret eaters.
Ett program som belyser all den mat vi stoppar i oss och som vi inte tänker på.
I varje program får man följa en familj som övervakas.
Innan programmet får de föra matdagbok som sedan jämförs med vad de egentligen äter på en hel vecka.
För en del människor är det en stor chock.
 
Själv kom jag på mig med att jag tror att jag äter mer nötter än vad jag "behöver".
Brukar alltid ha en skål med nötter vid sidan om sängen på kvällen..
RIKTIGT dålig vana, som jag faktiskt inte ens tänkt på innan jag såg detta program och faktiskt började analysera mitt eget ätande.
Kan varmt rekommendera denna serie som pepp-program!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: