ZtorZillen

2014-01-05
10:32:00

Nallar
 
Under min ledighet har jag sysselsatt mig själv med att virka en hel del.
Jag har ju kommit på mig själv med att småäta, när jag är uttråkad.
Fick då tipset att sysselsätta mina händer med något.
Sagt och gjort.
Årets hittills bästa knep för småätning är alltså; sysselsätt fingrarna!
Så då blev det virkning.
Resultatet ser ni ovan.
Lätt beroendeframkallande är det allt.
Dessa två skänkte jag dock till ett välgörenhetsprojekt på facebook, där man skulle virka nallar till flyktingbarn.
Bra initiativ tycker jag!
 
 

Kommentarer:
#1: Anneli

Men det var ett jättebra tips!!! Jag äter hela tiden - allt jag kommer åt. Fast det blir nog stickningen jag tar fram igen....

Svar: Stickning är ju också bra!! Fast jag är inte så duktig på det!
pcoslife.blogg.se

2014-01-05 @ 12:05:23
#2: Susanne

Så himla fina.
Kramar

Svar: Tack tack! :D
pcoslife.blogg.se

2014-01-05 @ 19:15:53
#3: Eleonor

Jag tycker du ska göra nyckelringar! Min moster har virkat en Toad till mig (svampen i super mario). De är så himla söta hennes små gubbar. Mor fick en stålmannen/morsa med hennes initialer på.

Svar: Åh, vilket bra tips! Det ska jag titta på mönster på! Har flera nyckelringar...!
pcoslife.blogg.se

2014-01-05 @ 21:51:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: