ZtorZillen

2014-08-20
16:44:42

Fjällvandring v 33 -del 2
 
Samson och jag på lunchpaus!
I den där lilla minidammen som man ser i bakgrunden, där "badade" jag och sambon!
Hehehe. Det finns bildbevis, men riktigt så modig är jag inte då jag bara hade på mig trosor..hehe!
 
 
Samson hittade en sko som var sönder. Någon hade lagt den på en sten. Mycket märkligt tyckte jag, att personen tagit med sig ena skon hem men inte den andra. Gillade inte det miljötänket som den personen har!
Otroligt mysig resa.
Jag gick med mina fivefingers hela tiden och tyckte att det fungerade okej.
På hemresan stannade vi på XXL Västerås där det jobbar en kille som också älskar vandring.
Han blev mäkta imponerad av att jag gått hela veckan i fivefingers.
Jag investerade i ett par nya kängor som jag ska ha i framtiden på mer långa turer.
Älskar det lugn som finns i min kropp nu, efter resan. Hoppas att vi snart reser igen. Jag behöver det.
 
 

Kommentar:
#1: Minendie

Vad härligt med fjällvandring! Jag har varit iväg två gånger och älskade det (trots skoskav och skadat knä). Vad skönt att du känner ett lugn i kroppen. Kram

Svar: Vart var du?Tar gärna emot tips!
pcoslife.blogg.se

2014-08-20 @ 21:53:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: