ZtorZillen

2012-02-17
12:10:17

Vill sluta tidigare




Idag kände jag att jag skulle unna mig något. Vad kan passa bättre än att unna sig att sluta lite tidigare på jobbet, så här på en fredag.
Kanske ta en promenad med sambon, som vi avslutar på ett café med en varm kopp te?
Låter inte det som en underbar planering, så säg!
Men vill mina "underbara" kids unna mig detta? Vill mina kollegor unna mig detta?
Icke! En kollega har planerat in möte med en ungdom kl 15:30. Ungdomen vill prompt ha med mig på mötet.
Det är smickrande, att han vill ha med mig..men samtidigt tråkigt..för jag vill hem tidigare. Börja min helg.
Jaja, vad gör man inte för sitt jobb?

Jag ska i alla fall försöka att komma iväg från jobbet innan kl 16:30 (vilket är min ordinarie arbetstid)...

Jag längtar hem.

Vad ska ni hitta på i helgen?

På återseende!


Kommentarer:
#1: Susanne

I kväll blir det fredagsmys, sen får vi se

2012-02-17 @ 19:34:00
#2: Anna

Tråkigt! Hoppas du kom iväg i tid i alla fall! :)



I helgen ska det städas, fikas och promeneras, utan inbördes ordning! :-)

2012-02-17 @ 20:45:35
#3: Sussie

Hoppas att du fick en mysig och avkopplande helg!

Och att söndagen blir toppen.

Låter gott med en kopp te!

Kram

2012-02-18 @ 23:09:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: