ZtorZillen

2011-08-31
20:44:45

Semestern snart slut
I morgon är första dagen på jobbet efter en semester på 2,5 vecka.
Jag vet inte riktigt hur jag känner inför detta. Skönt på ett sätt, mindre skönt på ett annat. Jag trodde faktiskt inte att vi skulle vara kvar i norrland nu..jag trodde vi flyttat ner i södra sverige. Skaffat oss ett varsitt jobb, ha en valp...kanske planera inför babygörande? Vad vet jag?

Livet går vidare. Faktum är att jag nu, tillsammans med sambo och valp, fortfarande befinner oss i Norrland. Vi är här. Han har studier. Jag har jobb. Vi har valp.
Framtiden? Jobb. Vidareutbildning inom yrket. Dietande. Träning.

Så. Nu är jag taggad, för framtiden. Vi får se vad som sker på jobbet i morgon.

Natti natt!

Kommentarer:
#1: matilda

Sv: det betyder indoor walking!:)

2011-08-31 @ 21:48:00

Usch, det är alltid jobbigt att komma tillbaka! Jag hoppas första dagen på jobbet blir hyfsad i alla fall :)

2011-09-01 @ 05:38:28
#3: ealina

Hej! Kul att du tittade in hos mig :)



Utmaningen är "Räkans 100dagars-utmaning" eller vad man ska kalla den. Att göra sitt bästa med kost&träning utefter vad som passar den egna kroppen under 100 dagar. Titta in hos henne, hon skriver massa bra och peppande saker :) http://healthyprawn.blogspot.com/



Jag kommer tillbaka och läser lite hos dig igen! :)

2011-09-01 @ 08:50:51

sv: Jag äter allt, dock så tänker jag mig för vad jag äter. Äter ca var 3e timme. Älskar att träna så det blir det nästan alla dagar i veckan =)

2011-09-01 @ 14:07:00
#5: My

yez! 4 timmar med buss :P allt bra?

2011-09-01 @ 16:19:52
#6: Sandra

Hoppas att jobbet gick finfint!

Var bor ni i Norrland?

Sv: tack så jättemycket för kommentarer! JAg ber om ursäkt att jag inte kommenterat här så mycket sista tiden, det är lite mycket på många fronter:) Det värmer oerhört att få kommentarer från dig i vilket fall!



Ha det gott!

Kramar

2011-09-01 @ 17:36:27
#7: alexandra

hoopas du fick mitt mail, vill inte skriva det på bloggen än. kram

Svar: Jag fick ditt mail och svarade dig direkt! *stor kram*
pcoslife.blogg.se

2013-05-19 @ 19:50:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: