ZtorZillen

2014-05-30
23:27:22

Semester
Hej hej!
Nu är jag tillbaka igen...efter ca två veckors semester.
Vad har jag hunnit med under denna tid?
Jodå...en hel del faktiskt.
Jag har flyttat! Från lägenhet till radhus. Vi har dock fortfarande ett helt gäng med kartonger kvar att packa upp...men ändock! Vi har ingen soffa, inga tavlor, eller lampor...
Jag har tränat styrketräning på gym och "hemma", gått i trappor....
Ätit bra i allt kaos, tro det eller ej!
Jag har inte mediterat...tyvärr...inte heller någon yoga...
Men jag har faktiskt läst en hel del. Två böcker blev det!
Sambon och jag har också varit på läkarbesök, bebisläkaren. Sambon har lämnat flera prover...
Helt otroligt vad man hinner med när man inte har Internet...hehe..men men, nu är jag online igen och pigg och ivrig att fortsätta mitt bloggande!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: