ZtorZillen

2014-03-19
22:07:02

Telefonsamtal
Idag bestämde jag mig.
Nu säger jag upp det.
Abonnemanget på Itrim.
Jag är inne på år två.
Betalar ca 750 kr/månad.
Det var verkligen värt det år ett.
År två ska vara det år då man lär sig att hålla vikten.
Jag behöver inte detta, då jag redan kan behålla en vikt.
Min svårighet är att komma ner i vikt.
Och jag har mycket än att gå ner.
Så jag ringde.
Egentligen har jag skrivit avtal på 2 år.
Och det går inte säga upp.
MEN de var mycket vänliga på Itrim i Nyköping.
Jag pratade med dem och var ärlig.
Det är för mycket i mitt privatliv för att ta till mig info och för att ägna 100% till viktstabilitet
.Speciellt då jag behöver gå ner mer.
De sa då att jag kunde gå år ett IGEN.
Tja...kanske det. Öppnar upp för den möjligheten till sedan. Just nu behöver jag en viktpaus.
Varför jag som ni vet, inte har vägt mig på ett bra tag.
Jag behöver lugn och ro.
Fokus på motion som jag gillar och blir glad av.
Så enkelt är det.
Sedan kommer pengarna väl till pass till flytten.
Kanske kan jag spendera dem på lite mer utrustning till vårat hemmagym?
Ska fotografera mitt hem mer sedan när vi har flyttat!i

Kommentarer:
#1: Cia

Här i Uppsala kan man säga upp avtalet. Skillnaden blir att det man får i "rabatt" varje månad för att ha skrivit på för två år måste betalas vid uppsägningen så man betalar lika mycket som dom som bara tog ett år från start. Fair play tycker jag. Uppsalas Itrim ägs att Itrim Sverige men ni kanske har andra villkor hos er?
Cia

Svar: När jag skrev på avtalet så stod det i avtalet på vilka grunder man kan säga upp det...nu har jag ju inga av de grunderna...nu får vi se vad som händer...!
pcoslife.blogg.se

2014-03-20 @ 12:54:15
#2: Eleonor

750 kronor i månaden är ganska dyrt, så länge man får ut något av det är det kanske värt det dock! Om du inte känner att du får det nu, så är det nog bra att du säger upp det :)

2014-03-23 @ 20:23:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: