ZtorZillen

2014-03-08
20:02:03

Godis och bär
Världens i särklass sexigaste bär -körsbär!
Fråga min inte varför...men det är något med formen, färgen och ja...smaken, så klart!
I alla fall var sambon supersugen på godis nu så här på lördagskvällen...och jag är ju aldrig sen med att haka på att gå till mataffären...det är lite som att porrsurfa för en sexmissbrukare.
Jag verkligen ÄLSKAR att gå till mataffären, strosa runt bland frukter och färger...färglad pasta och pesto!
Cola och fanta, lösgodis och glass..
 
 
Jag vet, det är lite psyko.
Men det är sådan jag är.
Ni kanske undrar vad jag äter nu förtiden?
Just nu, som jag försöker återgå till...är en kost som man kan säga är av paleo-tänk.
Det är mycket kött, fisk, fågel -dock inget fläsk.
Gluten- och laktosfritt. Inga mjölkprodukter.
Grönsaker som växer ovanjord.
Ingen potatis, ingen quinoa, inga linser, inga böner.
Ägg, kokos, oljor, smör (ekologiskt och helst osaltat).
Kryddor av alla de slag, OM de är naturliga...inga e-ämnen, konserveringsmedel eller andra tillsatser.
REN mat är det jag strävar efter.
Jag äter inte heller någon frukt (fruktsocker är som bekant, för de som följt mig länge, något som jag går igång på och kan bli riktigt sockersugen på!).
Bär äter jag också.
 
I alla fall.
Matshoppingen resulterade i körsbär och lösgodis.
Lösgodis till sambon och körsbär till mig.

Kommentarer:

Åh så gott med körsbär :)

2014-03-09 @ 16:33:03
#2: A

Verkligen gott med körsbär!

2014-03-10 @ 21:17:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: