ZtorZillen

2014-06-10
22:50:44

Bebisdoktorn
Imorgon ska vi till bebisdoktorn. Sambon jobbar dygn idag. Så jag är ensam hemma med Samson.
Ensam och nervös.
Är alltid nervös för att gå till doktorn. Känns som om de har ens liv i sina händer på något vis.
 
Idag blev det ingen simning som vi planerat, då det visade sig att simhallen börjat med sommaröppet-tider. INTE bra. Vi, jag och min vän M, tog tillfället i akt att inviga stranden som tillhör vår bostadsrättsförening...
Kallt till en början men det gick bra att doppa sig ett par gånger även om det inte blev någon direkt simning, då Samson skällde så mycket när jag simmade bort från honom.
 
I alla fall är det möte med doktorn i morgon. Usch. Han ska undersöka mig och se om det kan tänkas finnas några äggstockar som vill samarbeta och om det kan tänkas bli någon ägglossning denna månad..wuhu! (not)
Jaja, det är väl bra att han undersöker...även om jag nu kan känna att jag är riktigt less på att höra att "om du bara går ner i vikt så löser sig allt!".
Jag vill gå ner i vikt på naturligväg. Jag tror att jag har hittat mitt sätt att leva. Paleo-style fast utan frukt och med smör. Hm...tycker att det skulle vara ett misslyckande om jag började på Itrim igen, bara för att det inte fungerar på naturlig väg...hur svårt kan det vara egentligen? Har föresten mätt mig, men glömt pappret med måtten på nedervåningen och just nu är jag superlat och orkar inte hämta dem...
 
Kan ni hålla tummarna för mig i morgon? Så att allt går bra.

Kommentarer:
#1: Linda

Jag älskar Paleo, det är fantastiskt, näringsrikt och naturligt, precis som jag vill leva :) Nu går inte det på jobbet för där serveras vi det som finns, men där har jag nu plockat bort kolhydraterna. Självklart håller jag tummarna för att allt går bra :)

Svar: Tack tack!
pcoslife.blogg.se

2014-06-11 @ 07:11:02
#2: Eleonor

Klart att jag håller tummarna! Lycka till

2014-06-11 @ 08:13:48
#3: Anonym

Håller tummarna :-)

Svar: TACK
pcoslife.blogg.se

2014-06-11 @ 08:47:40

Klart jag håller tummarna!! Hur gick det?
Kram

Svar: Jodå...en början i alla fall!
pcoslife.blogg.se

2014-06-11 @ 22:36:06
#5: Eleonor

Hur gick det? Jag hoppas att du vill dela med dig, även om det kanske var jobbigt. Det kanske kan kännas bättre om du får skriva av dig. Vi hoppas såklart på positiva besked :)

Svar: Har skrivit om det nu ;)
pcoslife.blogg.se

2014-06-12 @ 10:14:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: