ZtorZillen

2014-01-07
22:54:36

Tisdag
 
Dagens aktivitet var simning. Det blev hela 40 minuter simning, innan ryggen så smått började kännas.
Valde då att avbryta och gick in för att basta.
När jag satt i bastun tänkte jag tillbaka på 2013. Året då jag tog flera rädslor och utmanade dem.
Både att simma "offentligt" och att motionera i grupp.
Inte illa.
Det är så att jag känner att jag måste utmana mig ytterligare, det ger mig sådan styrka att utmana rädslor.
Självförtroendet växer flera meter, så att säga.
Frågan är bara med vad? Vill gärna att det ska vara träningsrelaterat...idéer?
 
När jag kom hem från simningen kopplade jag av med lite korsord! Perfekt hjärngympa!!
Snart har jag också uppnått mitt stegmål för dagen...ska traska några steg till bara!
Känns riktigt skönt att jag tog tag i mina veckomål igen, tror att det kan vara en hjälp för mig på vägen till framgång!
 

Kommentar:
#1: Tackan

Åh va härligt att simma och basta låter så skönt.
Kanske typ boxning, självförsvar . Pilates eller sån där yoga man gör i värme. Badminton med gubben .

Afrikansk dans eller varför inte magdans :-)

Svar: Hm....ska fundera på saken!
pcoslife.blogg.se

2014-01-08 @ 18:12:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: