ZtorZillen

2014-01-16
22:08:23

Prova på-vecka
Denna vecka är det prova på-vecka på Friskis och svettis i vår stad!
Trist då att det bara erbjöds ett baspass och tre medelpass. Och jag ska ju helst inte köra medelpass...
 
 
Å andra sidan är det väl "bara" 500-600 kr/termin...så det är ju inte så farligt.
Man kanske skulle chansa att bli medlem och sedan testa någon gång då och då att gå på ett medelpass?
Man måste ju utmana ryggen!
Vad tycker ni om bilden? (hittade en ny funktion på mobilen...)
 
I övrigt är jag lite less. Handskas med en jobbig person på jobbet. En god man. Det tär på krafterna.
Så vad händer, när jag kommer hem från dagens baspass?
Jag åker förbi Willys och köper tacobröd...äter TRE stycken hemma...sedan kastar jag resten!
VA?! VARFÖR?!?!
Jag som mår så dåligt av gluten. Nu mår jag som jag förtjänar...å imorgon kommer suget som på beställning...
Suck.
Imorgon ska jag köpa tuggummi, så att jag alltid kan ha med mig när jag är sugen på något!

Kommentarer:

tacobröd? vet inte riktigt vilka det är.
jag gillar tacos med hårda skal till.
kram fr Dalsland.

Svar: Mjuka nachosbröd tror jag det heter..
pcoslife.blogg.se

2014-01-17 @ 06:11:53
#2: Cia

Trist när energitjuvar får en att återfalla i gamla inkörda spår. Jag provar att lära om mig till att köpa tulpaner istället för semlor när jag råkar ut för en tappad sug. Har funkat i en vecka i alla fall.
Friskis är jättebra tycker jag. Man kan ta i så mycket man törs på medelpass som är såååå mycket roligare än baspass. Sedan har de ju styrketräning/spinning och löpband mm också så din rygg kan nog hitta en bra träningsform där.
Cia

Svar: Vi har inte styrketräning/spinning..vi har bara medel och bas..
pcoslife.blogg.se

2014-01-18 @ 08:15:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: