ZtorZillen

2014-02-26
16:44:24

Upprörd
Seriöst...nu blir jag f*n förbannad! Inte "ens" på facebook kan jag numera vara på utan att bli bombarderad med socker...nu senast med att vår lokala butik "stolt presenterar GODIS-PIZZAN". Varpå det får massor av "likes".
Själv skriver jag en icke-sockersöt kommentar i stil med; "Godis-pizzan; för att Sverige inte har tillräckligt med överviktiga barn".
 
Som om vi behöver flera sockerstinna småbarn, tonåringar och nyfödda små kultingar som i storlek mer liknar något annat än just NYFÖDDA barn. Asså, seriöst. Jag blir riktigt sur. Det är en sak när vuxna väljer att äta godis..men hålla på å rikta reklamen mot barn och sedan på något vis liksom få det att framstå som en kul grej för en maträtt (visserligen ingen bra mat, men ändå). NEJ. FYY, säger jag bara!
 
UNLIKE *klick-klick*
 

Kommentar:
#1: Anton

Sjukt att se. Ännu mer sorgligt att se så många som "likear". :/

Svar: verkligen!!
pcoslife.blogg.se

2014-02-26 @ 20:20:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: