ZtorZillen

2014-08-28
22:32:42

"Vattenpalatset"
Idag var jag lite wild and crazy och följde med min sambo till Eskilstuna när han skulle träna där.
Jag tänkte att jag kunde unna mig själv att ta en liten simtur i deras badhus, jag menar: ombyte förnöjer ju? Eller hur var det man säger?
 
 
Så väl där visar det sig att de bara har öppet i själva bassängen i en halvtimme till, även om det stod annat på deras hemsida. Jaja, nu var jag ju redan där och badkläder hade jag ju med mig...så vad annat att göra än att testa?
 
Sagt och gjort!
Plask och lek. En halvtimme senare står jag i duschen och är rätt nöjd över en 30 min i bassängen.
Simning i högt tempo är inte så fel det heller..
 
Men för att recensera badhuset: 2 grodor av 5 möjliga. (motionssimmet)
Jag menar det finns en anledning varför de ska bygga nytt. Det var faktiskt rätt sunkigt och jag tror att de har sparat in på kloret för det luktade mycket märkligt där inne. Typ piss.
Duscharna var väl inte så jättefina heller, toaletten ren, omklädningsrummet var faktiskt helt okej...och hade inte det varit så som det var så hade det bara blivit "1 groda"! Så det så!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: