ZtorZillen

2014-08-05
02:57:00

Kurator
Jag har nu äntligen varit hos en kurator.
För att ta tag i detta med min upplevda stress.
När jag väl var där, så sprack allt. På en gång.
Jag störtgrinade.
Och insåg att jag bär på mycket skuld och skamkänslor.
Vi pratade om vikt- och bebishets.
 
Fick ett mantra jag skulle upprepa:
-Det blir inte alltid som man tänkt sig, det kan bli annorlunda, men det betyder inte att det blir sämre.
 
Vi pratade om att "ingen är perfekt" och vad som är mina val i mitt liv och vad jag kan påverka respektive inte påverka.
Det kändes bra, och jag blev positivt överraskad.
Nu kanske jag kan komma framåt lite...och inte bara snöa in mig på destruktiva tankar!

Kommentarer:
#1: Tackan

Va bra!!!! Starkt gjort <3

2014-08-05 @ 07:32:03
#2: Tackan

Gör en dubbel som vanligt. Imponerad att ni ska vandra i värmen :-)

2014-08-05 @ 07:33:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: