ZtorZillen

2014-04-13
21:39:47

Vecka 15 - resultat
Veckomål v 15
 
Endast väga mig på måndag
 
200 situps (100)
200 ryggres (130)
200 armhävningar (50)
20 min planka (8)
200 tricepsövningar (50)
2 yoga-pass
20 min meditation
 
snitta 10 000 steg/dag (blev 8600 steg/dag, helt klart godkänt!)
 
Resultat:
Trist nog så har jag fortfarande ont i ryggen...
Så ont att jag har svårt att förstå vad jag pysslar med.
Ont nog att inte kunna fokusera på så mycket annat...
Jag försöker hålla humöret uppe men stundtals är det mycket svårt.
 
Igår var jag på dop.
Det var jättefint...
Sista psalmen så reser sig föräldrarna och går ut ur kyrkan...
Men vad händer? Brukar det gå till så på dop, tänker jag...
Sedan spelas en välbekant melodi på orgeln, ett sus går genom församlingen...
OCH där kommer min kusin och hans brud..
DE kuppade oss...
De gifte sig...där och då...inget öga var tort...
Å det vara bara brudparet och prästen som visste om detta..
Alla vi andra var där för dopet...
Å så fint.
Det fick mig att bli extra peppad att ta mig igenom smärtan och komma igen.
Jag kommer kunna detta!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: