ZtorZillen

2014-04-19
12:44:28

Biggest loser s15
 
Sitter och sträck-kollar på Biggest loser season 15.
Det är lite som att porrsurfa för en evigt viktkämpande liten ZtorZillen...
Samtidigt som det känns så overkligt.
Sporrande och overkligt på samma gång.
Peppande att se att det faktiskt går.
Samtidigt gillade jag denna säsong då de bland annat visar hur svårt det är att gå ner i vikt samtidigt som man jobbar. Samtidigt! (och detta viktigt för mig att komma ihåg!) det går att gå ner i vikt även när man har ett jobb...även när man inte ägnar 24 timmar om dygnet till att just gå ner i vikt...
 
Just nu behöver jag mest få ett lugn i att detta löser sig.
Jag tänker inte stressa på detta med vikten!
Nu fokuserar jag på lung, meditation, yoga och äta rätt. Promenader också.
Måste ta en sak i taget och just nu känns det viktigare med att fokusera på att älska mig själv.
Samt att finna ett lugn i att det här med bebis får ta sin tid och att det kommer att lösa sig...
Oavsett hur..men det löser sig...på något sätt...
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: