ZtorZillen

2013-09-08
18:53:42

Så nära...
Det är så nära nu! Minus 19 kilo med Itrim. Det känns faktiskt overkligt att säga det...men när jag fyllde på med kulor i min burk så kändes det plötsligt som ett faktum..det här är det jag har minskat...det är de här kilona som jag har svettats och slitit för. Nu är de borta. De ska inte komma tillbaka!
 
 
Jag är lite dåligt på att komma på vad jag ska skriva, för när det gäller det allmänna känslostatusen så är det ganska OK just nu.
Så istället för det, så kommer mitt bästa helgtips i "snacksväg"!
Det är nämligen kokoschips!
Helt enkelt tunna små bitar av kokos. Inköpta på Netto, men finns säkerligen på andra affärer också.
Kokos är ju lite lätt sött, så för min del känns det som ett jättebra substitut för annat onyttigt, speciellt på helgen då jag gärna vill ha något att tugga på när man sitter med andra som väljer andra mindre nyttiga alternativ!
 
 
 

Kommentarer:
#1: Tackan

Mums med kokosflungor. När jag var i Indien och man köpte frukt på stranden fick man ofta som kokos flarn över av färsk kokos, mums.

2013-09-08 @ 19:56:02
#2: Eleonor

Jag har aldrig smakat de där chipsen, jag skämde dock bort mig själv med en chokladkaka; Lindt 70% med Sea Salt, den är nog min nya favorit. Jag har en dag i veckan som jag får äta en 100g chokladkaka men ibland blir jag förvånad över mig själv att jag orkar äta en hel sådan mörk chokladkaka :S

Svar: Låter riktigt gott! Har dock aldrig provat den!
pcoslife.blogg.se

2013-09-08 @ 21:44:31
#3: Smulan

Otroligt bra jobbat att ha gått ner 19 kg!!
Önskar dig fortsatt lycka till och att du når dina mål:-)

2013-09-09 @ 22:49:33
#4: Eleonor

Snart har du en kula till, det är jag helt säker på. Jag tycker att det är en bra idé att illustrera vad du åstadkommit hittills!

2013-09-10 @ 20:58:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: