ZtorZillen

2013-09-30
19:46:17

Minns ni?
Helgen har jag spenderat i sängen.
Inte på något kul, sexigt sätt...utan verkligen nerbäddad, snörvlande och drickandes te.
 
 
Det har skapat en hel del tankar. Och oro, inför morgondagen...då det är vägning på Itrim på schemat.
Jag känner mig orolig för att jag inte har tränat så som jag velat.
Maten fungerar okej, eller till och med riktigt bra.
Nackdelen är att jag har svårt att få till vardagsmotionen och den övriga motionen...
Va svårt det ska vara.
Samtidigt känner jag har det mentala utvecklas hela tiden.
Vet ärligt talat inte hur jag ska förhålla mig.
Idag satt flera kollegor och åt godis/kakor på lunchrasten.
Det var så svårt att se.
Jag riktigt tittade och stirrade som besatt.
Som avundsjuk på att de ger sina kroppar socker.
Varför?
Jag vet inte. Det kanske återigen är brist på kontroll.
Jag vet inte vad jag väger och jag vet inte om det här fungerar för mig.
Går jag ner i vikt, eller upp i vikt?
 
 

Kommentar:
#1: Eleonor

Jag tror du får ett bra resultat :) Jag tycker det verkar som att du "skött" dig riktigt bra, eller rättare sagt haft ett bra förhållande till mat den senaste tiden. :)

Svar: Tack! Det gick ju bra..eller helt OK. Tack för kommentaren!
pcoslife.blogg.se

2013-09-30 @ 23:11:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: