ZtorZillen

2013-09-23
18:13:52

God dag, "tant röd"!
 
Som ni förstår, så blir här inga barn gjorda, så att säga...
Jag och sambon har fått dille på ekologiskt, miljövänligt, närproducerat...osv
Så varför inte testa på ekologiska bindor...jag menar, egentligen, varför inte?
Man har dem ju så nära kroppen, och det är klart att det ska vara det bästa till lilla mig?
"Vad ska jag annars få slänga pengarna på nu när jag inte äter choklad vid mens-dags?"
NEJDÅ, jag är inte bitter. Jag niger så fint och hälsar god dag till kära tant röd och på återseende.
Det är trevligare när du går...ungefär så.
 
I alla fall. Nu sitter jag här, framför datorn. Med en ekologisk binda i trosorna.
Nice, serru!
Jag är inte den som är den.
Här har vi öppet sinne och kan prova det mesta. Även om jag just nu mer känner för att prova ekologisk choklad...eller en tårta gjord på ekologiska ägg å grädde...det lockar LITE mer just nu.
Nejdå, jag är inte bitter, bara lite småtrött.
Hittills måste jag säga att de är lite "stela" men på något vis mer sköna än de bindor jag testat på innan...och ja, det har väl blivit en eller två, eftersom det ju inte var första året i år, då jag har haft mens...
Jag är mycket nöjd och kommer köpa dem igen, även om de är lite dyrare än vanliga..
Det är vid dessa tillfällen jag också önskade att jag föddes som man, eftersom jag även får lite lätt smärta så där...vid dessa tider.
Smärtan har dock minskat drastiskt med kostomläggningen. Då tänker jag främst sedan två månader tillbaka, innan jag började med detoxen i relation till hur det är nu. Kan det vara gluten och laktos som är boven till ännu ett bekymmer i livet (-läs menssmärtor-).
Sambo vittnar även om att PMS försvunnit. Kul för honom å hunden!
 
Själv...sitter jag mest här nu..och drömmer om ekologiska chips. Eller något i den stilen.
Egentligen är jag inte sugen på det, det är mest hjärnan som förknippar Tant röd, med att man måste bjuda på något när man ändå får "besök". Thats all.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: