ZtorZillen

2013-09-09
23:27:00

Dag 311
 
Imorgon ska jag på enskild träff på Itrim.
Ser fram emot det. Det är första gången med min nya coach. Ska bli spännande.
Känner mig också nervös inför läkarbesök...
Just nu ligger dock fokus på att tanka med positiva målbilder.
Att titta på före- och efterbilder ger mig själv lite av en positiv-boost. En självförtroende-boost, eller vad man ska kalla det.
Jag vill vara en av dem. Jag är snart en av dem! De som lyckats vända trenden, bygga nya vanor och hålla kvar dem. De som lyckats med stor viktnedgång. Nu är det minus 19 kilo. Det ska bli mer.
Med hjälp av stödet från min bror och från Itrim.
Nu ska jag titta på fler Biggest loser-bilder!
Vi hörs i morgon...
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: