ZtorZillen

2013-10-23
10:52:13

Matrevolutionen
 
Ännu en bok färdiglyssnad.
Denna gång en bok av mer facklitteratur, eller vad man ska kalla det?
Jag är väl förmodligen den segaste personen i Sverige, för det känns som om "alla" redan har läst denna.
Jag vet inte vad jag ska säga om den?
Det är inte så mycket nytt, eftersom jag är ganska påläst om just LCHF. Det jag gillar bäst med denna bok är att det inte känns som en predikan, utan som mer saklig information. Annars har oftast LCHF:are en tendens att låta frireligiösa och näst intill tvinga på sina erfarenheter på andra. Det var nog den bilden som också gjorde att jag tvekade om jag skulle läsa denna eller inte. Men, nu har jag i alla fall lyssnat på den och det var som sagt inte så mycket nytt. Men väl en bok jag kan rekommendera till de som är i startgroparna att ändra matvanor, eller de som funderar på om det finns några fördelar med lågkolhydratskost eller inte.
Funderar på att köpa den till min pappa i julklapp, han är intresserad av lågkolhydratskost, men fortfarande mycket fettskrämd och inte riktigt säker än på om han vill byta kost eller ej...
 

Kommentarer:
#1: Tackan

Har aldrig hört talas om den , men låter lite spännande. Kul med lite klädshopping.

Svar: Jaså? Inte? Kanske bara för jag vart inne i "lchf"-svängen för länge? ;)
pcoslife.blogg.se

2013-10-23 @ 19:08:04
#2: Susanne

Sv: Armbanden kostar 100:-/st. www.ungcancer.se
Kramkram

Svar: Åh, det ska jag kolla in nu!
pcoslife.blogg.se

2013-10-23 @ 19:44:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: