ZtorZillen

2013-10-21
21:29:20

Dag 353
Inga barn denna månad heller.
Mår rätt piss av mensen. Känner mig lättirriterad, illamående, svettningar och magknip. Wuhu (inte).
Lusten till att äta bra = inte speciellt hög. Men...jag skiter just nu i "lusten". Jag äter på så som jag har lärt mig, det som är bra för min kropp; mycket grönsaker och kött.
 
 
Helst av allt, vill jag bara äta godis, chips osv osv.
Motionen då? Går väl inte superbra direkt. Inte nu i alla fall.
Inte idag.
Men imorgon är ambitionen att gå på ett medelpass på Friskis och Svettis.
Ännu en sak som Itrim har gett mig är att saker och ting "bara fungerar".
Jag behöver inte tänka så mycket på maten. Det liksom "går av sig självt!" och det är så sjukt skönt!
Jag har aldrig varit med om detta tidigare.
Det är som ett nytt kapitel i mitt liv skrivs just nu..och jag hänger liksom inte med.
JUST nu, det är nu det sker.
Det är nu som jag inser att mitt liv har förändrats mer än jag kunnat ana detta år med Itrim.
Jag kan leva ett normalt liv.
Det finns hopp om att kunna leva ett liv utan hetsätning.
Med ett normalt förhållningssätt till mat och vikt.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: