ZtorZillen

2013-10-08
21:43:17

Dag 340
Jamen så atte...
Idag har jag löptränat för första gången på....ca två och en halv månad!
Det blev inget superrace direkt...men passet var totalt 35 minuter, varav jag sprang 2x5 minuter och sedan 2x3 minuter. Så..det var i alla fall bättre än ingenting. Jag är så glad att både rygg och knä håller.
 
Även om jag viktmässigt är mer nöjd idag, än vad jag var för ett år sedan...så har jag mer ont i kroppen idag, än för just ett år sedan. Jag känner mig stolt och nöjd över dagens bravader, så att säga. Min kropp och mitt självförtroende behövde detta. Se att kroppen mår bra också. Inte bara mentalt. Kroppen vill utvecklas också.
Jag vill kunna träna mera. Jag måste bara få låta det ta den tid det tar, och inte stressa fram något.
Så, nu är jag officiellt frisk från förkylning..och nu är det dags att ta upp träningsrutinen igen!
 
Idag tittade jag på mitt favoritprogram Wellness. Döm om min förvåning när helt plötsligt min bror dyker upp i rutan! VA FASEN? Varför har han inte sagt något?
Det är ju min kära broder, nedan, som är geniet bakom den detox-kur som jag går på just nu...
I kombination med Itrim.
Klicka på min bror, så kommer ni till programmet när han pratar om att man inte ska träna bakis!
 
 
 
Dagens motion: Intervall-träning
Dagens steg: 10 000 +

Kommentar:
#1: Eleonor

Intervallträning är bland det bästa man kan träna, för konditionens skull! Och ett pass intervaller behöver inte vara längre än 20-30 minuter plus uppvärmning :) 35 minuter låter alldeles lagom.

Bra jobbat med allting, det har snart gått ett år sedan du började.

Svar: Ja, tiden går fort! :D
pcoslife.blogg.se

2013-10-09 @ 19:11:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: