ZtorZillen

2013-11-18
20:22:48

Balansåret
Ja, då var det officiellt igång. Det så kallade balansåret på Itrim. År nummer två.
För mig är det egentligen inte så stor skillnad mot tidigare, jag tuffar på i mitt lunktempo och försöker att fortsätta min resa nedåt i vikt. För fler kilon ska bort.
Mitt närmaste mål är att väga 79 kilo.
Jag har idag vägt mig på Itrim. Och Itrim-vågen visade 84,2 kg.
Det är "Itrim-officiellt" 20 kilo minus! Även om min privata hemmavåg har visat minus 20 kilo en längre tid!
Men hipphipp hurra för mig.
 
(dagens middag; kyckling med grönsaker!)
 
Så vad tror ni? Är det realistiskt att försöka sig på målet 79 kilo till nyår?
Det är ändå 1 kg/vecka. Min trackrecord...eller hur det stavas?!...säger ju att det inte kommer att gå...
MEEEEN, tänk ändå! Va härligt det skulle vara?
Vilken nyårspresent till mig själv? Vilken underbar sak att kunna ge sig själv?!
 
Jag ska satsa på detta!
Puh, känns lite nervöst, bara att skriva det.
Vad behöver jag då för att klara detta?
-maten
-stegen
-motionen
-totalt fokus
-avslappning
 
Med dessa ingredienser och en stor kopp humor...då ska det banne mig gå! Tror ni inte det?
Har jag glömt något?
Jag borde också börja, återigen, att redovisa "min dag" här, på bloggen. Kanske kan jag få lite konstruktiv kritik av er då? Mer tips och tricks så att jag klarar av detta?
Det är ju inte omöjligt...lite svårt...men inte omöjligt, jag menar...har jag klarat de första 20 kilona ska väl dessa gå som en dans?

Kommentar:
#1: Eleonor

Du har helt rätt, INGENTING är omöjligt. Med lite jävlaranamma går allt! Jag kanske kan komma med förslag, idéer eller bara någon kommentar ibland. Men frågor till oss läsare underlättar alltid :)

Svar: Tack
pcoslife.blogg.se

2013-11-18 @ 21:05:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: