ZtorZillen

2013-05-28
21:46:08

Dag 207
Dag 207...dagens Itrim-vikt är 88,4 kg!
Gruppmöte idag. Handlade om motion.
Mycket lärorikt och peppande.
Vi var bara fem deltagare från vår ordinarie grupp, och så en extra. Ibland har vi sådana "inhoppare". Det är sådana Itrim-medlemmar som har missat något möte i sin egen grupp. Jag tycker faktiskt att det är kul och inspirerande när det blir en inhoppare eller så. Det blir liksom lite nya perspektiv..och nya tankar och idéer.
 
 
Lite roligt faktiskt. Jag var riktigt tveksam till den här grupp-grejen i början av Itrim.
Nu ÄLSKAR jag det!
Känner mig riktigt pepp och glad efteråt. Stärkt inpå själen.
Nu har jag fyllt på mina Itrim-lager, med måltidsersättningar..och jag har fått lite mer mentalkraft.
Jag har också köpt Jennys bok..vilket är sååå roligt att läsa.
 
 
Jenny och Rebecka är ju de som peppade mig att testa på Itrim.
Är så tacksam för dessa två underbara bloggvänner.
Har inte läst klart boken än..men det är mycket igenkänningar och jag är lite ledsen över att den inte fanns när jag började på Itrim.
Men, som sagt..den peppar mig och fungerar som en liten extra kompis att rådfråga då och då när det känns tufft!
Nu ska jag gå lite på löpbandet så jag får ihop mina steg.
Är fortfarande öm i knät och vill inte utmana med träning än.
Det gäller att lyssna på kroppen!

Kommentarer:
#1: Viktkamp

Spännande och givande bok kan jag tro =) kan man köpa den någonstans tro? Kram

Svar: Tror att det går å köpa via Itrim.se, men kanske också på bokus eller så?
pcoslife.blogg.se

2013-05-28 @ 22:30:29

88,4 kg är svinbra! Härligt att du är så pepp :) Håller med dig om att gruppen är viktig. Jag älskar mitt VV-gäng.

Kram, Pernilla be

Svar: Tack tack!
pcoslife.blogg.se

2013-05-29 @ 15:38:44

Superbra jobbat!!!

2013-05-29 @ 17:36:03
#4: Tackan

Kanon!

2013-05-29 @ 19:57:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: