ZtorZillen

2013-05-27
21:15:39

Dag 206
Blir tokig snart. Fortfarande öm i knät. Så där så att det är tillräckligt för att jag inte ska träna..tja..ursäkterna är många...och jag beslutade mig till slut för att promenera idag. Satsade på över 10 000 steg, och det gick bra! Heja mig.
 
Dagens vikt är 88,2 kg.
 
Det går neråt, med babysteg, visserligen...men ändå!
Det är väl snart dags för lite foton också.
Ska se om jag kan ta några i morgon med sambon, efter gruppmöte på Itrim.
 
Dagens husvisning blev inställd. Mäklaren hade "personliga skäl", sa han.
Märkligt. Vill de inte sälja eller?
Jaja, nu avvaktar vi till nästa gång då..på onsdag.
Det andra huset vi har tittat på har de satt ner med 100 000.
Så nu har vi två hus vi är sugna på...båda ligger på ca 675 000. Inte illa, va?
Men samtidigt nyfiken på vad besiktningsprotokollen säger.
Usch, va svårt detta är!

Kommentar:
#1: jannica

Minus är alltid minus :D

Svar: Så sant som det var sagt! :D
pcoslife.blogg.se

2013-05-28 @ 06:22:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: