ZtorZillen

2013-05-25
20:05:57

Dag 204
Knät värker.
Jag har varit ute på en längre promenad...men annars så har jag varit inne och tagit det lugnt...
Smått frustrerad över att inte kunna röra på mig idag som jag vill...
Men samtidigt är det ingen större fara. Vad är det värsta som kan hända?
Jag har druckit massor av vatten och hållit mig till två Itrim-måltidsersättningar och två vanliga mål mat idag. Hoppas nu att detta visar resultat på vågen nu på måndag. 
Jag vill verkligen få minus denna vecka!
Vore skönt om jag kunde komma under 88 kg.
Få fart på förbränningen igen och bara njuta av resan igen.
Kom igen nu, fettförbränningen...samarbeta lite!

Kommentar:
#1: A

Jag hoppas oxå att förbränningen sätter igång!
Stor kram

2013-05-26 @ 12:09:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: