ZtorZillen

2013-05-20
22:12:45

Dag 199
 
Gröna laget.
JAG. Me. Moi.
Vägde in mig i morse på 88, 5 kg.
+0,1 kg sedan förra veckan.
Detta inkluderat en uppsväld mens-mage.
Inte helt illa. Men jag ska erkänna.
Jag lipade åt vågen. Å kallade den ett fult ord.
"Bajsvåg".
Mmmm..det är dagens sanning.
Inte speciellt mogen. Men vem vill vara mogen..?
Dagen har varit stressig.
Avslutades med ljusparty hos en kollega.
Supertrevligt och jag är glad att jag utmanade mig själv att ta mig dit, även om jag först inte ville.
Har så svårt med det sociala..när det inte är jobb relaterat.
Hm...
Tänker på vad min sensei sa till mig i början av vårt samarbete.
Ett steg i taget.
Så nu gör jag så.
Med vikten också. Idag väljer jag att vila.
Gått en del och det är bra. Druckit bra med vatten.
Också bra.
Nu ska jag göra avslappningsövningar och sedan sova tidigt idag.
Också bra.
Ett bra avslut på en stressad dag.
Jättebra!
Imorgon startar veckoutmaningen i BOL.
Anteckna allt jag äter!
Gröna laget säger; god natt!
 
 

Kommentarer:
#1: Linda

Du som är så härlig och lätt att umgås med, man kan inte tro att du tycker det är jobbigt.

Svar: Tja...alla har väl sin grej liksom...
pcoslife.blogg.se

2013-05-21 @ 08:03:24
#2: jannica

Ärs, hade du kissat hade de där LILLA försvunnit :) Jag kan gå upp massor vid mensen. Ursa!

Svar: Hoppas du har rätt! Tack för ditt stöd, det betyder mycket!
pcoslife.blogg.se

2013-05-21 @ 20:23:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: