ZtorZillen

2013-05-07
22:08:21

Dag 186
Då var det slutet på dag 186. Dagen har varit bra. Skött mig både vad gäller mat, vatten och vardagsmotion. Blev ingen motion så där..men väl en längre promenad så här på kvällskvisten. Det känns riktigt bra i magen nu när jag har varit ärlig mot min sambo gällande min viktfrustration...sakta men säkert kommer också glädjen tillbaka och jag uppskattar mer och mer de kilon jag faktiskt blivit av med...och allt jag kan göra nu som jag inte kunde för 186 dagar sedan. Typ springa i 45 minuter. Gå långpromenader utan att få ont...knyta skorna utan att känna att jag håller på att kvävas. Ha kläder i storlek 4-något istället för 5-något! Busa med Samson utan att bli anfådd det första som händer...inte ha ont i ryggen varje dag.
 
Ja..idag är en sådan där dag då jag till och med uppskattar att jag är allergisk. Då vet jag ju lite extra att våren är här! Bara njuter av värmen trots rinnande ögon och näsa. Tänk va roligt det vore...om jag..om ett år va gravid..liksom som ett kvitto på att det fungerar! Att viktnedgång faktiskt hjälper som delvis bot mot PCO. Även  för mig...
 
(det är visserligen en bild på en bebisdocka...men i alla fall..ni fattar..!)

Kommentarer:
#1: A

Vad jag önskar att du får din bebis snart vännen!
Stor kram

Svar: Åh...tack för det!
pcoslife.blogg.se

2013-05-07 @ 23:45:48
#2: Emma

Vilka fantastiska framsteg du har åstadkommit. Heja dig!!

Svar: Tack!
pcoslife.blogg.se

2013-05-08 @ 20:48:34
#3: alexandra

vet verkligen hur du känner , kram

Svar: KRAM
pcoslife.blogg.se

2013-05-09 @ 09:23:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: