ZtorZillen

2013-05-03
21:46:03

Dag 182
Hejhopp! Då var jag online igen!
Den bästa presenten jag fick, det var fotvård av mamma å pappa. Jag och mamma gick tillsammans. Det var riktigt underbart. Det var första gången jag någonsin varit med om att bli så ompysslad, vad gäller fötterna. Och inte var det en dag för tidigt heller!
 
 
Mina fötter är superkänsliga och varje år, varje ny sko jag köper gör att jag får superont och skoskav. Till och med UNDER foten. De skor som är undantaget är mina fivefingerskor. Det är en riktigt bra uppfinning! Helt kanon för fötter och knän!
 
 
Just nu är jag supersugen på att köpa ett par till. Jag har nämligen ett par att springa i, inomhus.
Sedan har jag ett par som jag går i, utomhus...
Men det skulle vara roligt att ha ett till par. Ett par som kanske är lite varmare...
 
Så dagens hälsotips är alltså att ta hand om era fötter lite extra!
Det är verkligen något som jag tror gemeneman glömmer bort lite!
Vi använder ju fötterna varje dag, varför inte vårda dem då?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: