ZtorZillen

2013-05-01
22:31:56

Dag 180
Idag blev det OxyBox-pass med min kära sambo. Det ska vara något slags mellanting mellan dans och kampsport...jag vet inte. Roligt är det i alla fall..och mördar-svettigt! Vi var inte nöjda efter 35 minuters träning, även om vi drypte av svett..nejdå, vi ville ha mer. Så det blev ett till pass Butt You Can. 15 minuters fokus på rumpträning. Mina lår och rumpa är just nu MEGAömma. Skakar i knäna när jag går. Men det var roligt och det kändes verkligen som om det var effektivt!
 
 
Porscha Morgan heter hon som har passet. Sådan kvinna. Riktigt energiknippe!
 
Nu tänkte jag att jag snart ska slappa lite på spikmattan, vi har blivit riktigt goda vänner även om det gör svinont att resa sig från den, samtidigt som jag får supermånga små "hål-märken" på ryggen!
 

Kommentar:
#1: jannica

Shit, BRA jobbat hörru!!! Ja de ska synas när man legat på spikmattan :D

Svar: Hihihi! Ja, det ska väl det!
pcoslife.blogg.se

2013-05-03 @ 06:18:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: