ZtorZillen

2013-03-28
21:08:44

Dag 146
Jag vet inte vad som händer i min kropp...de senaste dagarna har jag varit så trött..så oerhört trött...du vet, så där man känner sig när man håller på att bli sjuk...liksom supertrött..vet inte vad jag ska göra åt detta, eller om jag inte ska göra något alls. Just nu är i alla fall min plan att sova. Och det mycket. Så under påsken ska jag försöka sova så mycket som min kropp behöver. Det ska jag göra!
 
 
Har ni föresten sett senaste avsnittet av Vetenskapens värld? Det som handlade om periodisk fasta?
Mycket intressant! Rekommenderar det verkligen...! ;)

Kommentarer:
#1: A

Vila, vila så du orkar med de saker som du ska.
Stor kram

2013-03-28 @ 23:40:49
#2: Susanne

Har hört talas om programmet och ska kika på det. En kollega startar med det på tisdag och det ska bli spännande att följa henne.
Påskkram

2013-03-29 @ 08:19:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: