ZtorZillen

2013-03-25
19:38:17

Dag 143
Idag har jag och min sambo beslutat att vi ska köra en till månad med Fitnessfighten. Vi gjorde det senast för exakt ett år sedan. April 2012.
Då var väl mest syftet att vi skulle utmana varandra och för min sambo, att börja träna.
Nu...
Ett år senare.
Så är vi båda två lättare (viktmässigt) och gladare och tränar mer regelbundet.
Inte för att det kanske hade så mycket med Fitnessfighten att göra...
Men det är en kul grej och för sambon, som älskar att göra efter ett träningsprogram och har svårt för att bara köra olika varje gång (som jag gillar), så tror jag att detta kommer bli kanon!
Speciellt då min motivation varit lite upp och ner den sista tiden..
 
 
När det kommer till mitt Itrimmande, blir jag bara trött...och frustrerad..
Jag gör som jag ska, men äter mer kolhydrater...vilket jag inte borde, men jag märker sådan stor skillnad nu när jag äter medicinen..så jag går faktiskt på min magkänsla.
Jag vill också må bra när jag går ner i vikt..!
Så det så...
Det kanske är fel...men jag pratar mycket med min sambo om det och han är ett bra bollplank.
Han liksom jag anser att detta är en längre resa. Inte bara för Itrim och att de ska tjäna pengar på att jag använder mig av deras koncept...utan att jag ska må bra..i det långa loppet...
Och aldrig återvända till TjockisZillen.
Utan få en minizill...och själv bli en FriskZill..
Typ..
Oj, vad jag blev sillsugen nu...ska sluta skriva!
Vi hörs!

Kommentarer:
#1: Anneli

Låter sunt tycker jag, som inte kan gå ner de 3-5 kg jag skulle önska - för jag saknar din målmedvetenhet och vilja. Tror jag....

Svar: Ja, viljan är det inget fel på...men det gäller att agera också..känner att jag kommit in i en slöperiod nu :(
pcoslife.blogg.se

2013-03-25 @ 22:32:35
#2: A

Vad är fitnessfighten?
Ha en fin dag!
Kram till dig

Svar: Kolla denna länk; http://worldofshape.com/
pcoslife.blogg.se

2013-03-26 @ 07:19:32
#3: Tackan

Ska bli kul att följa :-)

2013-03-26 @ 20:26:13
#4: smulan

Vad kul att göra det tillsammans:-) Hopas det går bra för er.
Kram

2013-03-27 @ 19:36:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: