ZtorZillen

2013-03-21
20:08:24

Dag 139 PEPP!
Wow! Idag har jag varit på mitt första grupp-pass någonsin!
En kollega till mig som jobbar som familjerättssekreterare i kommunen leder också pass på Friskis och svettis.
(som jag för övrigt hade MASSOR av fördomar om..innan jag gick dit..det mesta var väl sant, fast fick en positiv tvist)
Det var jätteroligt!
Visserligen var meddelåldern 55-60, och då drog jag ju ner medelåldern ett par år då jag va den yngsta deltagaren..sedan kom två kvinnor i 40-års åldern..hehehe..
Först var jag jättenervös..sedan kom jag in i det så mycket att jag glömde tid och rum och bara körde på.
Det var precis detta jag behövde som avbrott i vardagen och mina träningsrutiner!
Blev också imponerad av mig själv att jag ändå kunde "hänga med" något så när..
Jag har nog bättre kordination än vad jag trott.
Det var också förvånansvärt "roligt" att se sig själv i spegel när jag tränade!
Vilken skillnad i kroppen! 16 kilo!
Jag har ju för tusan fått mer markerad midja...å låren är inte superstora längre!
Riktigt peppande var det!

Kommentarer:
#1: A

Duktiga du!!!!!
Kram till dig

2013-03-22 @ 00:51:06
#2: Eleonor

Åh jag gillar gruppträning, men man ska inte köra för ofta av samma. Om man kör gym ofta, så är det bra med variationen ibland :) Bra jobbat!

Svar: Låter logiskt! :D
pcoslife.blogg.se

2013-03-22 @ 18:00:05

Kul! :)

2013-03-22 @ 22:55:27

Friskis är bland det bästa som hänt tränings sverige :) Lockar många, många härliga motionärer. GO GIRL!

2013-03-24 @ 16:41:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: